2012. november 27., kedd | By: Sütis néne

Mikor "lassan őröl az a bizonyos.."

Most már muszáj kibeszélnem magamból ezt a dolgot, mert már egyszerűen nevetséges...
nem gasztro- téma, de gondolom nem ismeretlen témáról lesz szó.. konkrétan, az ügyfélszolgálati tevékenységek "gyorsaságáról"...
 ehhez tudni kell, hogy mi magunk jelentjük be a gáz és villanyóra állását, mert nekünk így jobb, mint mikor átalányt fizettünk. na most, a legutolsó alkalommal, szépen beküldtem, tudtam kb. mennyit kell majd fizetnem. nade! nem egészen így alakult, mivel a bejelentett óraállás, valamiért hetekkel később ért csak be a központhoz, és egy nappal azelőtt jött az email, hogy beérkezett, miután már ki is állították a elfogyasztott gáz értékét( anélkül ugye, hogy az óraállást tudták volna) ez egyébként nem is jelent meg az oldalukon, csak hogy mennyit kell fizetnem.  
no, gondoltam nem lesz ez jó, mert nem óhajtok majd dupla mennyiségért fizetni, miközben nem is annyiról küldtem el az óraállást.
tehát írtam szépen az ügyfélszolgálatnak, eddig ok. a választ persze nem siették el, de közölték velem, hogy még ilyen olyan adatokat kérnek. oké, elküldve, csatolva az előző levélhez. kb  1 hétre rá, újabb email jön, hogy sajnos nem tudnak foglalkozni a témával, amíg még 2 adatot meg nem adok. okééééééé, (habár a 2 adat közül az egyiket elküldtem!!! az előző levélben-direkte vastagon szedve!, de aban a levélben még nem kértek még egy újabb adatot, amit tehát most pótoltam. persze közben a csekk is kijött (naná!! ezzel nem húzzák az időt! ), de nem óhajtom befizetni! miközben most az újabb válaszlevélre várok. most küldtem el a nemtudom már hányadikat, és most már remélhetőleg minden adat megvan nekik,hogy meg tudják nézni, mi a helyzet az ügyben....most már mindet vastagon szedve írtam be!!!... ha csak persze a következőben nem kérik a melltartó és bugyi méretemet is, ezek után....;-P
Nem lenne egyszerűbb, mondjuk ha a bejelentő oldalukon feltüntetnék, hogy ha valakinek gondja van, akkor milyen adatokat kérnek csatolni?! egy csomó felesleges munkát és bosszúságot megspórolnánk, mindkét részről... de ez csak az én józan paraszti elgondolásom...

(ezen bejegyzés hatására új címkét nyitok-apró bosszúságok címmel... hogy azért legalább itt helyén legyenek a dolgok ;-S )