2012. június 18., hétfő | By: Sütis néne

Sorsoltam!

Nos, kép nincs a sorsolásról.... Először próbálkoztam azzal a random.org-gal, de egyszerűen nem tudok rájönni, hogyan kell használni, le kell-e tölteni, vagy nem, meg egyáltalán..., úgyhogy dühöngtem egy sort, aztán hagytam a fenébe... (ha valaki tudja árulja már el, hogyan működik!!!! )

aztán úgy döntöttem marad a cetlire írás, ez meg is történt (összesen 17 név, 16-an írtatok megjegyzést, és egy email is jött). ezután húztam...
csakhogy nincs elem a fotógépbe, tehát maradt a telefonnal fotózás. ez megtörtént, habár a képminőség olyan, hogy legalább 10-et fotóztam, mire olvasható lett a cetli...csakhogy aztán mi történt?! nem tudtam rájönni, hogy kell rátenni a számítógépre a képet! a gépről tudok a telefonomra, de fordítva egyszerűen nem jöttem rá a nyitjára.....úgyhogy emiatt nincs kép....ne is keressétek....

ezek után, hogy így kimérgelődtem magam, elárulom, a nyertes : Betti :-) Gratula! majd légyszíves írj egy emailt  a címeddel!

Egyébként köszönöm Mindenkinek, aki vette a fáradságot, és írt nekem, igazán örültem neki, hogy ennyien jöttetek, de mivel csak egy nyertes lehet, Nektek csak megköszönni tudom! :-)

5 megjegyzés:

Betti írta...

Szia!
:-))))

Elnézést, hogy csak most jelentkezem, de egy hetet a nagyszülőknél töltöttünk. De hogy mennyire jó így hazaérkezni! :-)
Nagyon örülök, hogy nekem kedvezett a szerencse - őszintén szólva nem is figyeltem, hogy ajándék is lesz a végén, csak egy jó úti tippet szerettem volna adni.
Egyébként meg van már az úti cél?
Köszönöm szépen!

Sütis néne írta...

Szia! Semmi gond, mint látod vártam, hogy jelentkezz. :-)
Az idei évi úticél megvan, de a következő évekre jó tippeket kaptam. :-)

Hunglish írta...

Lehet hogy keson irok.. ( most talaltam csak meg a blogot!) de hatha hasznat veszed meg. A random.org hasznalata: Nyist meg a honlapot, jobb kez felol fent van a True Random Number Generator. A min =1 a max, eme esetben ha 17 resztvevo volt , 17. Utanna nyomj egy Generate gombot. Es kesz. Ha netan ezt a "kepet" kivanod beilleszteni akkor nyomj egy PrtSCN - billentyuzetet. Jobb oldalt felso sor altalaban. Nyisd meg a pain windows programot, nyomj egy Ctrl+V -t es ott a kep a sorsolasrol, onnantol csak tolsd fel ide a blogra. Remelem ertheto es nem vagyok tul okoskodo :) A blog Isteni!

Sütis néne írta...

Kedves RampartRabid !
Jobb későn, mint soha! :-)
Köszönöm a segítséged, még hasznát fogom venni!(legalábbis remélem sikerülni fog, ha újra próbálkozom vele) :-)

Hunglish írta...

Boldogan :)