2011. november 12., szombat | By: Sütis néne

Csokoládé torta



Ezt a tortát készítettem az iskolai alapítványi bálra. Igazából bármit lehetett vinni, édes vagy sós sütit, tortát...
Nem volt kérdés, hogy én  a tortánál maradok! :-) Belül csokikrémmel lett töltve, kívül pedig 2 színben pompázik.

A férjem szerint ennek most elég egyszerű lett a díszítése, amin fel is húztam magam... :-P csinálná meg egyszer ő, meglátná, hogy ez sem 5 perces munka volt.
Igaz ez most tényleg nem lett túldíszítve, de egyrészt kevés időm volt, másrészt nem is akartam túlcsicsázni.

Amúgy a bál ma este lesz, habár nélkülem fog lezajlani, mivel nem vagyok egy bálozós típus. Azért remélem, hogy a sütivel én is hozzájárulok valamennyire a jó hangulathoz. :-)

4 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szép mutatós lett a tortád! Szeretnék én egyszer így elkészíteni egy tortát, ez így szép ahogy van! Az íze pedig biztosan nagyon finom!

marisz57 írta...

Mutatós, érdekes díszítésű, szép torta! Erre nem kellett volna több díszítés szerintem se. A színösszeállítás feldobja.

Sütis néne írta...

Köszönök mindkettőtöknek! :-)

Blogkonyha írta...

Kedves Sütis néne!

A Karácsonyi játékban, te következel utánam, így neked küldök egy apró karácsonyi meglepetést! Kérlek, hogy a blogomban szereplő e-mail címre írj egy levelet a címeddel! :o)))