2008. november 30., vasárnap | By: Sütis néne

Advent, tehát aprósütemény...




Bizony, ismét közeleg a karácsony. Ilyenkor(azaz adventkor) általában aprósüteményeket készítek, bár nem a pepecselős fajtát, ahhoz nincs türelmem, és annyira nem is szeretjük. Tehát aprósütemények alatt a közepesen aprókat értem...;-)

Általában már ismert receptekkel dolgozom, de persze akadnak újak is....;-)
Nos, itt egy ismert, amit tavaly is elkészítettem:

mézes puszedli

pár kiegészítés a recepthez: mivel tavaly eléggé fűszeres lett, idén csökkentettem a fűszer mennyiséget, fél tk.-ra az egy helyett

ill. a szárítás úgy történt, hogy mivel egy éjjel alatt sem száradt meg a máz teljesen, így a még meleg, de már kikapcsolt sütőbe tettem, így tökéletes lett.

egyébként finom lett most is! :-D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megcsináltam, és nagyon jó lett! Ajánlom mindenkinek! Egy kérdésem azért volna, a tejfölt a tésztába dolgozod bele, mert ezt nem írod, én oda tettem, jó lett. Köszi, Noémi

Sütis néne írta...

örülök, hogy nektek is ízlett! :-)
és igen a tésztába kell a tejfölt beledolgozni.
köszi az észrevételt, beleírtam a receptbe is.