2008. szeptember 15., hétfő | By: Sütis néne

FELHÁBORÍTÓ!!!!!!

Egyszerűen a guta ütöget, mivel észrevettem, hogy lopják a receptjeim!!!!!!
felháborító!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

név szerint a sütigyár oldalán egy bizonyos Anddland nevű személy kérdezés nélkül kölcsönvette a Zala kocka receptem, meg más egyebet is, melyek teljesen saját fejlesztésű receptek, tehát külön bosszantó emiatt is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kedves bloggertársak! felhívnám figyelmetek, hogy akik részt vettek a desszert.eu oldalán meghirdetett recptversenyen, nem néztem teljesen végig (elöntött a vörös köd), de szinte mindenki receptjét felhasználta!!!!!

én biztosan írok a sütigyárnak,( ill. a desszert.eu-nak is) egyrészt hogy tudjanak róla, másrészt hogy tegyenek lépéseket! a minimum hogy levegyék a recepteket és zárják ki!!!!

egyszerűen hihetetlen!!!!!!!!!!!!!!!!

14 megjegyzés:

Lilahangya írta...

Es meg arra sem vette a faradtsagot, hogy a neved leretusalja a kep aljarol. Azert ez tenyleg felhaborito!

Mamma írta...

Olvastam, megnéztem a sütigyárat is, valóban és egyértelműen receptek és fotók eltulajdonításáról van szó.
Írtam Neked levelet.

Max írta...

Termékeny a kicsike, kezdő létére feltöltött 170 receptet:-)

Lesz egy-két szavam nekem is!

Max írta...

Egy ki olvasnivaló:

http://maxkonyhaja.blogspot.com/2008/09/tolvajrt-kiltok-avagy-nylt-levl.html

Renata Kalman írta...

Hű :(((

A desszertesen mintha azt olvastam volna (én ugyan nem vettem részt a versenyben), hogy aki beküldi a receptet, az egyben LEMOND annak jogairól...

Nem tudom mit lehet csinálni ilyesmik ellen...nincs jogász ismerős erre, aki ért az ilyesmikhez?

Renata Kalman írta...

megnéztem...elképesztő. a kis képen ott van alul a nicked, ha kinagyítom, ott már nem látszik---

Névtelen írta...

Szia Sütis néne!

Én a múlt héten már küldtem Neked egy e-mail amiben megírtam, hogy felfedeztem a Te receptedet és fotódat a sütigyár oldalán, persze az enyémmel együtt! Csodálkoztam, hogy nem írtál nekem vissza. Vagy nem kaptad meg az e-mailt?
Én már a múlt héten írtam az Anddland nevű hölgynek, aki kikérte magának, hogy miért vagyok ennyire felháborodva mert ő csak másoknak akar a fotókkal segíteni. Egy kicsit helyreigazítottam.....
Kiváncsi vagyok mi lesz ebből mert mindenki nagyon fel van háborodva.

Üdv. : Andi / Andi konyhája

Sütis néne írta...

és még mindig fenn vannak a receptek a sütigyár oldalán!!!, plusz eddig még válaszra sem méltattak, pedig nem írtam "csúnyákat" :-P!

a desszert.eu is intézkedett ez ügyben (ők visszaírtak!!! ;-) ) , sőt, ők ígéretet is kaptak, hogy leveszik a receptjeinket ( amiket hozzájuk küldtünk be anno), és ugye onnan lopta el az illető.
állítólag ma lekerülnek az oldalról, de most néztem még nem szedték le....

szia, Andi! ezek szerint egyre többünknél derül ki, hogy lopott tőlünk...sajnos nem kaptam meg az emiled, akkor visszaírtam volna (mindig válaszolok, ha levelet kapok ;-) )
hm, ezek szerint még "neki áll feljebb" !!! nagyon "intelligens" lehet a hölgyike....:-S, vagy csak egyszerűen hiányzik belőle az erkölcsi érzék....

szazala írta...

Tőlem is kaptál mailt,ezek szerint más a cimed,mint ami kint van az oldalon?(mivel azt olvastam,hogy mindig válaszolsz,de nekem sem jött Tőled levél!)

Sütis néne írta...

szazala!
nem értem a dolgot, mert megnéztem a freemailt, de nincs levelem tőled, a spam -k közt sem.
úgyhogy ezért nem válaszoltam, mert meg sem kaptam. lehet rossz címre küldted? mert egyébként jönnek rá leveleim...
erre a címre írtad? sutis_nene@freemail.hu-ott az a helyközi jel fontos, úgy írtad? (a sutis és a nene köztire gondolok)
ha gondolod, próbálj újat írni, aztán meglátjuk ideér-e!;-)

szazala írta...

A múltkor a lapodról másoltam,most beirtam a két kezemmel:)!Remélem célba ér!
Üdv!
Zsuzsa

Max írta...

Folytatom a gondolatot, avagy mi is történt azóta:

http://maxkonyhaja.blogspot.com/2008/09/mi-is-trtnt-azta-lops-update.html

Unknown írta...

Hát ez tényleg pofátlanság... nem értem mire megy vele a tolvaj....a lényeg a feltalál elkészítés, alkotás öröme. Viszont ennek a bejegyzésednek köszönhetem, hogy megtaláltam ezeket az oldalkat. Örök hála, remélem rendeződik a dolog. Holnap meg laboratóriumi pontossággal elkészítem az első pályaművemet. Köszönet Sütis néne

Névtelen írta...

Újra előkerült:

http://recept1x1.hu/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Details&catid=2&sobi2Id=34&Itemid=49