2008. február 23., szombat | By: Sütis néne

Rizsfelfújt másképp...



Rizsfelfújt másképp...


ez a recept az alap hozzá, kis módosításokkal...

Úgy kezdődött, nagyon megkívántam egy kis rizsfelfújtat, és elkezdtem gondolkodni, milyen lenne barna rizsből..
Jelentem finom lett!:-)
Ha nem tudnám, hogy barna rizs, észre sem venném a különbséget...na jó egy picit talán azért más, de csak picit.;-)

annyit módosítottam csupán, hogy fehér rizs helyett barnát használtam - melynek több idő kell, hogy megpuhuljon!) , illetve a cukor helyett 4 ek. mézet tettem hozzá .
A többi lényegében ugyanaz, mint az alap receptnél.

Mellé (itt fotón a tetejére) pedig vörös áfonya lekvárt önöttem:

Ez úgy készült, az aszalt áfonyát kevés vízzel összemelegítettem, nem forraltam!, majd botmixerrel pürésítettem. Ennyi, nem kell hozzá cukor sem, elég édes így is.

Finom lett, jó étvágyat hozzá!:-)