2008. január 8., kedd | By: Sütis néne

Mit is?....




Zsuzsától kaptam a körkérdést miszerint, mit fogadok meg az új évre?


Hogy eloszlassam a tévhiteket, én sem vagyok ám nagy fogadalom- tevő ;-)
Sok újat nem mondhatok tehát én sem...


Talán 1-2 gondolat erejéig:


- mióta megszületett a kislányom (lassan 3 éve már :-)))))-azóta kezdtem el egyre tudatosabban figyelni rá, hogy mit főzök. nos ez a jövőben is így lesz, ha rajtam múlik! ;-)

- megpróbálom továbbra is, sőt egyre jobban kerülni, a mindenféle tartósítószerrel dúsított élelmiszert, a delikát nevű "csodát" , s társait.

-remélhetőleg eztán is a magam sütött kenyereket , péksüteményeket fogyasztjuk majd.

- idén is tervezem kis kertem feltölteni zöldségfélével, majd meglátjuk mekkora sikerrel...

- s továbbra sem adok gumicukrot, mindenféle chipset, nyalókát, cukrokat a lányom kezébe!

(mi sem bizonyítja ezt jobban, mikor a nemrég bemutatott vonatos tortát díszítettem azokkal a kerek cukrokkal, lányzóm megkérdezte : mi ez? erre én : hááát, játék! ;-) -mire szépen elkezdett velük játszani :-D )

-na és főként szeretném idén is folytatni a blogolást, és finom sütiket ( s persze egyebet is ) sütni! ;-D