2007. december 10., hétfő | By: Sütis néne

Mindenféle, ami édes és finom....





Egy kis ízelítő az eddig elkészült karácsonyi (habár nem hiszem hogy addig kitartana :D) aprósüteményekből.........


Ischler


Hozzávalók:

- 30 dkg liszt

- 30 dkg margarin

- 16 dkg porcukor

- 16 dkg darált dió

- 2 tk. fahéj

- citromhéj reszelve


A hozzávalókat összegyúrom, 1 éjjelre hűvös helyre teszem.

Másnap kinyújtom a tésztát, és pogácsaszaggatóval kiszúrom a formákat.

Természetesen bármilyen forma lehet, de én már hozzászoktam ehhez ...

Ezután sütőpapírral bélelt tepsire teszem, majd 165 fokon, 15-20 perc alatt megsütöm.


Töltelék:

Egyszerű főzött csokoládé krémet készítettem fahéjjal ízesítve.

A tészta felébe ezt tettem, míg a másik felébe Chili és vanília narancskrémjét.

A tetejét csokoládéval díszítettem.



Linzer


Hozzávalók:

- 50 dkg liszt

- 1 cs. sütőpor

- 25 dkg porcukor

-20 dkg margarin

- 2 tojás


Az elkészítése megegyezik az előzővel.

Tölteni lekvárral töltöttem, házi narancs, és meggy-cseresznye lekvárral.

Másnapig hűvös helyen pihentettem.

Persze minél tovább áll, annál omlósabb a tésztája, úgyhogy várjunk vele -ha tudunk! ;-)



Kandírozott narancshéj


Nos ennek az elkészítéséről nemrég már írtam, tehát nem ismételném magam...

Annyi megjegyzés, hogy ezeket a narancshéjakat most vastagabbra hagytam, és a felét bevontam csokoládéval.

Valami mennyei! :-))))